FAQ

Ontdek hier de veel gestelde vragen en de antwoorden.

Moet ik een mondmasker dragen?

Sedert vr 24/7 is een mondmasker verplicht wanneer je toekomt & je je verplaatst door de zaal. Tijdens het consumeren aan tafel of tijdens klimmen is het mondmasker niet verplicht

Moet ik reserveren?

Buiten de Corona periode kunnen klimbeurten niet worden gereserveerd. Je kan gewoon langskomen, aanmelden en starten. Let erop om tijdens de Corona periode tijdig in te schrijven via deze link 

Kan ik komen klimmen met mijn kinderen?

Ja zeker, vanaf 12j mogen kids vrij komen klimmen, vanaf 6j onder begeleiding. De begeleding die de kids nodig hebben om geen gevaar voor andere of zichzelf te vormen is sterk afhankelijk van de drukte in de zaal en het type kind. Houd er rekening mee dat we op drukke momenten of een enorm enthousiasme bij je kind/kinderen kunnen vragen om tot 1 begeleider per kind op de mat te voorzien om alles veilig te laten verlopen. Onze medewerkers sturen bij daar waar nodig. Indien onze regels en adviezen niet gevolgd worden kan dit leiden tot stopzetting van de klimbeurt.

Welke opties heb ik voor verjaardagsfeestjes?

Via deze link kan u een verjaardagsfeest reserveren; verderop in de reservatie wizard, heeft u de mogelijkheid om extra opties (extra kids, snacks,…) bij te bestellen én af te rekenen.

Zijn er afwijkende openingsuren?

Deze vind je terug onderaan de homepage.

Wat zijn de tarieven?

Deze staan beschreven op de tarieven pagina

Zijn er proeflessen?

Wegens de grote interesse én de beperkte capaciteit, kunnen we helaas geen proeflessen aanbieden. Wil je toch liever eerst proberen alvorens een lessenreeks te starten, kan je altijd een persoonlijke training nemen. Hiervoor laat je best een bericht via ons contactformulier

Hoe kan ik me inschrijven?

Tijdens de post-corona periode moet je inschrijven via deze link 

Hoe kan ik een verjaardagsfeest reserveren?

Via deze link kan u een verjaardagsfeest reserveren. Tijdens deze boeking, heeft u de mogelijkheid om extra opties (extra kids, snacks,…) tegelijk bij te bestellen én ineens af te rekenen. Als u nadien nog iets wenst bij te bestellen, kan dat via deze link . Let er wel op dat u hetzelfde tijdsvenster selecteert als van het verjaardagsfeestje! Op die manier kunnen uw feestje optimaal voorbereiden.

Ik heb eerder al een verjaardagsfeestje geboekt maar wil nog meer kindjes uitnodigen of extra eten bestellen?

Geen probleem, als u na de initiele reservatie van het verjaardagsfeestje nog iets wenst bij te bestellen, kan dat via deze link . Let er wel op dat u hetzelfde tijdsvenster selecteert als van het verjaardagsfeestje! Op die manier kunnen uw feestje optimaal voorbereiden.

Wat ingeval van een ongeluk?

Wij zijn volledig verzekerd voor alle lichamelijke letsels die het gevolg zijn van gebreken in onze infrastructuur en/of organisatie. Dat is immers duidelijk onze verantwoordelijkheid én valt ook volledig binnen onze controle. Lichamelijke letsels die buiten onze controle liggen, kunnen we verzekeringstechnisch niet standaard verzekeren. Wel kunnen leden via ons een aparte (voordelige) sportongevallenverzekering afsluiten om dit soort persoonlijke risico’s apart te verzekeren.

Kan ik mij verzekeren voor eventuele lichamelijke letsels?

Als Klimkaffee hebben wij ons zo goed mogelijk verzekerd voor aansprakelijkheid én gebeurlijke ongevallen. Dat dekt echter alleen de lichamelijke letsels die het gevolg zijn van gebreken aan onze infrastructuur en/of organisatie. Als je je bijkomend wilt verzekeren voor lichamelijke letsels waar je zelf verantwoordelijk vor bent, kan je via ons een aparte sportongevallenverzekering afsluiten om ook deze persoonlijke risico’s bijkomend te verzekeren.

Hoe kan ik een inschrijving annuleren?

Annuleren kan heel makkelijk vanuit de link “Boeking Annuleren” in de bevestigingsmail die jouw werd toegestuurd nadat je je hebt ingeschreven. Om deze mail makkelijker terug te vinden zoek je best op de titel “Klimkaffee – Jouw klimbeurt op …”.

Wat zijn de Corona regels?

Meer info vind je via deze link 

Moet ik eigen schoenen meenemen tijdens Corona?

Tijdens de Corona periode zorgen wij nog steeds voor huurschoenen, weliswaar met extra hygiene maatregelen. Wil je helemaal gerust zijn, stellen wij voor om een eigen maar sokken mee te nemen.